poniedziałek, 7 stycznia 2013

21

21 lat. Wczorajszy dzień - cudowny, urodziny z Nim i rodzicami. Wspaniałe prezenty, hah nie ma jak cieszyć się z 0,5 kg żelków. Dzisiejszy dzień nieco gorszy, choć chwila gdy dostałam przesyłkę i moment jej otwarcia - bezcenne. Cieszyła mi się mordka niesamowicie :) Uwielbiam takie niespodzianki <3 Dziękuje Ewelino! :*
I zbieranie życzeń, to miłe gdy ktoś o tobie pamięta. 
Tym razem urodziny bez prawie zaliczonego rowu. W domu, ale było cudownie. Mój kot skradł cały wieczór i został obfotografowany z każdej strony ;) Świeczki na torcie też oryginalne, ale innych nie było.
Lubię takie chwile, kiedy czuje że jestem we właściwym miejscu, czasie i z kochanymi osobami.
Trzeba się będzie przyzwyczaić do tego że jestem rok starsza, ale nie czuję tego. Mogę puścić do Was przysłonione 'oczko' ;)


12 komentarzy:

  1. Jeszcze raz wszystkiego, wszystkiego najlepszego, mam nadzieję, że kalendarz zawiśnie w Twoim pokoju, a M. nie będzie zazdrosny, sto lat! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje:* kalendarz zawisnął :D Myślę że nie będzie miał nic przeciwko ;)

      Usuń
  2. Wszystkiego najlepszego! :) Tytuł kalendarza jest bardzo ciekawy, można prosić zbliżenie? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję:* proszę bardzo : http://i50.tinypic.com/300tyxj.jpg ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ha ha a ja pomagałam Ewce (Ewelinie) przy wyborze prezentu ^^ tzn. kalendarza :D bardzo się cieszę, że prezenty się udały i wszystkiego najlepszego ! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za Ewkę to Ci krzywdę zrobię i zablokuję na gg ;p

      Usuń
    2. Ooo jak miło :) Więc też dziękuje, bo prezent wspaniały:*
      haha :D jakie groźby;)

      Usuń
    3. przepraszam Priceless_ :D nie wiedziałam, że nie można tak mówić ! :D mam nadzieję, że mi wybaczysz :D

      Usuń
  5. Wszystkiego pięknego życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja już nie mogę się doczekać swojej osiemnastki ^^. Ale jeszcze 9 miesięcy. Wszystkiego dobrego, mnóstwa szczęścia, radości i spełnienia.

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuje:* Zleci te 9 miesięcy i ani się obejrzysz będziesz pełnoletnia ;)

    OdpowiedzUsuń