niedziela, 27 stycznia 2013

Zam­knij oczy, ale nie umieraj. Masz pra­wo do płaczu. A po­tem wstań i wal­cz o następny dzień.


Dlaczego płaczesz?
bo mi źle
bo tak jest łatwiej
bo to pomaga
bo mam okres
bo gdzieś w środku jestem zranionym dzieckiem któremu brakowało rodzicielskich ramion i czułego 'kocham cię' 
bo mi smutno
bo nie ma Cię przy mnie
bo Cię potrzebuje
bo duszę wszystko w sobie
bo mogę liczyć tylko na siebie
bo nikt mi nie powie weź się w garść dziewczyno
bo za dużo problemów się nawarstwiło
bo za dużo myślę, za bardzo czuje 
bo mam koszmary
bo nie potrafię inaczej
bo jest pełnia
bo tęsknie

z tysiąca przyczyń z miliona powodów

Noc minęła, łzy obeschły, nadszedł kolejny dzień, uśmiech wrócił, złe myśli i koszmary poszły w kąt. Została tylko blada twarz i sine usta. Kolejny dzień i uśmiech znów zagości. Problemy pójdą w bok, myśli skupione na notatkach, w głowie plan : przeżyć te dni.

27 komentarzy:

  1. Weź się w garść, są ludzie, którzy Cię kochają, potrzebują, ale i pomogą. Nie płacz w swojej samotni, to najgorsze, mów o tym, nie zamykaj się w sobie, nie duś łez, emocji, słów, nie. Nie możesz. Jesteś wspaniała, nie możesz wykańczać sama siebie. Zaraz, za jakiś czas będzie przy Tobie i Cię przytuli. Trzymaj się ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :* Mam nadzieje że On pomoże, jak nie, to będę sama ze sobą musiała się uporać.

      Usuń
  2. Płacz, to pomaga. Pamiętaj o innych, oni dają życiu kolor. Pamiętaj, że świat JEST piękny, nie ważne, że mówią inaczej albo czasami masz wrażenie, że to już koniec.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Czasem trzeba się wypłakać, żeby później wszystko wróciło do normy.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie płacz to tylko pogarsza sytuacje. Rozumiem, że czasem trzeba i coś w nas pęka, ale bądź silna. Musisz być! Trzymaj się.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) staram się być silna, ale czasami po prostu nie mogę i okazuje słabość plącząc.

      Usuń
    2. Rozumiem. No więc dzisiaj jeszcze sobie popłacz, a od jutra głowa do góry i bierzemy się w garść :)

      Usuń
  5. uwierz mi, że aktualnie też jedyną rzeczą na jaką mam ochotę to płacz i zostanie w łóżku, jednak wiem, że nie wolno się poddawać i zapominać, że są rzeczy ważniejsze.

    OdpowiedzUsuń
  6. czasem można płakać bez powodu. mój przyjaciel z kolei powiedział mi kiedyś, że łzy są dobre, jeśli sa słuszne. jeśli my na nie zasługujemy, ulgę jaką przynoszą lub jeśli zasługuje na nie ten, przez kogo płaczemy. lub po prostu to.

    autoportretodczuwalny.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem zdania, że płakanie pomaga. Nie raz, zamiast dusić to wszystko, w sobie, trzeba odpuścić, z drugiej strony nigdy nie mogę pozbyć się tego uczucia, posmaku słabości, gdy sama płaczę, mam nadzieję, że u ciebie wszystko, w porządku, trzymaj się :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Zawsze przychodzi słońce, teraz też powróci.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieje. Przyjdzie kolejny dzień i słońce wróci.

      Usuń
  9. Czasem trzeba oczyścić oczęta ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Łzy są dobre. Ostatnio mijam tylu płaczących ludzi. Chyba lubią płakać.

    OdpowiedzUsuń
  11. Uzmysłowiłam sobie, że od bardzo dawna nie płakałam.
    Przeżyć, czy przetrwać te dni?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie nie masz powodów do płaczu.
      Zdecydowanie przeżyć- tę huśtawkę nastrojów.

      Usuń
    2. Nawet, gdy miewam, jakoś nie udaje mi się płakać.
      Przeczekaj i będzie lepiej :)

      Usuń
  12. Zaiste spodobało mi się to określenie! ^^
    / Sorry, że tutaj, coś mi się zawiesiło.

    OdpowiedzUsuń
  13. Czasami po prostu jest do dupy, nie wiadomo dlaczego wszystko przeszkadza, nic się nie podoba, a łzy same płyną po policzkach.

    Ale kochana, już masz teraz chyba spokój z sesją, więc zrób coś dla siebie, odpręż się, zrelaksuj :) uśmiechaj się jak najwięcej!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie! Niestety nie mam, sesja dopiero się u mnie zaczyna..

      Usuń
    2. A no to źle zrozumiałam, u mnie też się dopiero co zaczęła od poniedziałku. Także trzymam kciuki! ;*

      Usuń
    3. Dziękuje i też będę trzymać! :)

      Usuń
  14. Płacz czasem pomaga wyzbyć się emocjom, dlatego warto czasem płakać ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. O tak, płacz bardzo pomaga! Wylewając łzy, wylewamy z siebie wszystko co złe.. ;) / zapraszam do obserwowania, vereeben

    OdpowiedzUsuń