czwartek, 7 marca 2013

It's only a picture TAG


Zostałam nominowana do  'It's only a picture TAG',  przez Koka oraz Sandrę. Inicjatorką zabawy jest Kirei. Zasady TAGu są następujące:

1. Umieść w poście baner z tytułem tagu i linkien do Kirei - inicjatorki tagu

2. Odpowiedz w formie zdjęcia na 17 pytań - może to być pojedyncze zdjęcie, kolaż złożony z kilku zdjęć, sfotografowany rysunek czy PrintScreen. Ważne, żeby odpowiedź była w formie graficznej, a nie tekstowej - ewentualnie krótki podpis dozwolony :).

3. Postaraj się, aby większość zdjęć była Wasza własna, a nie np. pobrana z Internetu z podaniem źródła. Wtedy ten tag będzie bardziej osobisty i ciekawy. Choć kilka pytań trochę utrudnia to zadanie (np. w pytaniu o życzenie).

4. Otaguj 7 osób.   :)


1. Codziennie widzisz... 
swój pokój, moje kochane zwierzaki, mnóstwo busów, drogę Bochnia - Kraków, swoją uczelnię.

2. Ubranie, w którym "mieszkasz"?
różowy szlafrok!
 
3. Ulubiona pora dnia...
 Zdecydowanie pora nocna.

4. Coś nowego?
Tulipany na Dzień Kobiet, szampon do włosów, płyn do kąpieli i sukienka którą można podciągnąć do nowych rzeczy.

5. Właśnie tęsknisz za...
Górami!

6. Piosenka, która za Tobą chodzi...


7. "Nagłówek" Twojego tygodnia to ...


8. Najlepszy moment tygodnia?
 Poniedziałek i znikające ciasteczka :)

9. Czym chciałaś być jako dziecko?
Lekarzem - pediatrą.

10. Nigdy nie rozstaję się z...
Gumką do włosów i okularami

11. Co można znaleźć na Twojej liście życzeń...
 Paryż! 

12. Twoja miłość od pierwszego wejrzenia...
Julian, Paryż, żelki i oczywiście M ;)

13. Coś, co robisz przez cały czas.
Słucham muzyki, czy to w radiu czy przez słuchawki

14. Zdjęcie tygodnia...

15. Ulubione słowo/ wyrażenie?

16. Najlepszy moment roku.

  17. Ktoś, kto zawsze potrafi Cię uszczęśliwić.
 Przyjaciele, także Ci internetowi! 

Nominuję każdego kto jeszcze nie brał udziału w tej zabawie :)

41 komentarzy:

  1. Nie wiem czemu, ale mi Paryż kojarzy się z syfem na ulicach, a nie z miastem zakochanych - dziwna ja... Tak poza tym to też praktycznie cały czas słucham muzyki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zweryfikuję zapewne swoje wyobrażenia jak tam w końcu pojadę :D Oj wcale nie jesteś dziwna!

      Usuń
  2. Ja tam prawie wszystko wiedziałam! Ale powiedz mi moja droga... dlaczego najlepszym momentem roku był siedemnasty lutego? Swoją drogą fajny masz kalendarz ;P Julian! Meeega, kotecek jak się pacza. :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ponieważ 17 lutego M zrobił mi (samo osobiście wszystko) kolację przy świecach - walentynkowo - przeprosinową :)
      A kalendarz jest cudny :D Sama wiesz :)

      Usuń
  3. szlafrok i ciasteczka górą! :D
    cóż ważnego wydarzyło się 17 lutego, hę? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie :)
      Tak, kolacyjka. Chociaż czy ja wiem czy to takie ważne, nie zaręczyłam się przecież :D Ale miło było.

      Usuń
  4. Słodkiego masz kotka :)
    Ja też tęsknię za górami, jest tam tak pięknie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dziękuję ;)
      Dokładnie! Ajć, brakuje mi górskich wycieczek, powietrza, ludzi.

      Usuń
  5. Też tęsknie za Górami :( także wspieramy się haha :D ubóstwiam Friends, ten serial jest jednym z najlepszych w historii telewizji :D a co do piosenki AC/DC to znam z spn i oczywiście wielbię, pozdrawiam :* PS. bardzo ciekawa forma notki!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. AC/DC i Supernatural <3 ajć, ten serial kocham za muzykę i cudowny klasyczny rock.

      Usuń
  6. ja tęsknie za Krakowem. lubię tam jeździć i włóczyć się bez celu :D ale w końcu już jutro <3

    a zdjęcie tygodnia -świetne :D uśmiałam się :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszyscy w tych szlafrokach ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo to najwygodniejsze ubranie :)

      Usuń
    2. Najwygodniejsze ubranie to brak ubrania ;D

      Usuń
    3. Jak ktoś lubi to owszem :D Ja jednak zostanę przy szlafroku.

      Usuń
    4. Ale to raczej nie w zimę ;D

      Usuń
    5. Do odważnych świat należy :D

      Usuń
  8. Kilka zdjęć, które niby mówią o człowieku dużo, a wbrew wszystkiemu - nie mówią nic.

    OdpowiedzUsuń
  9. Narobiłaś mi ochoty na żelki! :D Lubię oglądać zdjęcia u ludzi z tej zabawy. Czasem pokażą więcej o człowieku niż opisy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żelki <3 Też lubię, to taka inna forma pokazania siebie.

      Usuń
    2. Masz jakieś, żeby się podzielić? :D Dokładnie tak ;).

      Usuń
    3. Mam, paczkę serduszek :D chcesz?

      Usuń
  10. Dalej chcesz zostać lekarzem ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, już nie. Teraz na tapecie mam psychologa i ratownika medycznego.

      Usuń
  11. Fajne szafki. Choć ja zawsze wolę jak wszystko jest puste, a rzeczy są głęboko w szufladach ;)
    Ja mam szlafroczek w zebrę i nigdy się z nim nie rozstanę :)
    O tak! Noc i tylko noc. Mój poziom szczęścia +50 :D
    Super nagłówek :)
    Te ciasteczka to nie ja, żeby nie było.
    Jakie śmiechowe zdjęcie kotka :)
    O, też lubię kotecki :)))
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;) U mnie porządek długo się nie utrzyma.
      Hah :) Dobrze wiedzieć, że to nie Ty :D Jeden podejrzany wykreślony z listy ;)

      Usuń
  12. Ja tam myslałam o ratownictwie medycznym ... Ale gdzie ja skoncze, to tego nikt nie wie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, plany często ulegają weryfikacji :) Ratownictwo, mój nr 2 po psychologi :D

      Usuń
  13. Świetny tag ;D najłatwiejsze z pytań to chyba 2.. nigdy w domu nie rozstaję się z workowatym polarem mamy xp
    poza tym bardzo ładną sukienkę widzę zakupioną :) no i kotecek wprost przepiękny ;)
    pozdrawiam! ;*
    Kinga (convalis.blogspot.com)

    OdpowiedzUsuń
  14. kotecek :D
    hehe, świetny jest ten tag.

    skąd wiesz, że to Grey, hm?:)


    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "kontrowersyjnego bestsellera" domyśliłam się ze chodzi o Pana Szarego :) A nie trafiłam?

      Usuń
  15. nieee, oczywiście, że trafiłaś:)))


    Spryciarzu!:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Kot jest cudowny! ;)
    Paryż też bym chciała zobaczyć i to bardzo!

    OdpowiedzUsuń
  17. Haha rozśmieszyło mnie zdjęcie tygodnia :D Boskie! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się że udało mi się wywołać uśmiech :)

      Usuń
  18. Koło mojego kompa też dzisiaj zielona butelka heh chociaż troszkę wiosny :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń