poniedziałek, 3 czerwca 2013

Ale jeśli zamkniesz swoje oczy..




Zachwycacie mnie za każdym razem, nawet nie sądziłam, że aż tak za wami tęskniłam. Za tym powietrzem, zapachem, widokiem. Za chwilami ciszy, ludźmi, naturą. Odcięcie od świata, od technologi, tylko my. Góry. Wróciłam! Tęskniłam, 2 lata Was nie widziałam i choć nie zmieniłyście się, to nadal potraficie sprawić, że dech mi zaprze w piersi. Morskie Oko, śnieg, a to wszystko z M. Dla niego to wakacje, których dawno nie miał, dla mnie powrót do miejsca, które uwielbiam. Powrót do długiego chodzenia, powietrza przesyconego świeżością, do tego co jest częścią mnie. Moja mama żartuje że jesteśmy takimi nizinnymi góralami i po części czuję się góralką, choć od Zakopanego dzieli mnie 100 km.
Chociaż wypad krótki, czuje go w nogach, muszę popracować nad kondycją, bo już mam kilka planów odnośnie szczytów na wakacje. Najbardziej cieszy mnie reakcja M na góry, widać że je polubił, bo nie licząc wycieczki szkolnej był tam drugi raz w życiu. I nie ważne czy go bolą kolana czy nie - szedł twardo i do przodu. Nie ważne że czasami mnie denerwuje i twierdzi że się czepiam o palenie. Co z tego że czasami się zastanawiam czy to jest ten facet. Kocham go i wyjazd utwierdził mnie tylko w tym przekonaniu. Chce go zabrać znowu w góry, tym razem tylko we dwoje (choć nie narzekam na towarzystwo jego kolegi i jego narzeczonej - bo para bardzo sympatyczna). Chce mu pokazać góry od mojej strony, rozkochać go w nich, obudzić tęsknotę.

Wracając do szarej rzeczywistości - sesja zbliża się wielkimi krokami i trzeba się wziąć do pracy i ją zdać.
Pociesza mnie myśl, że jeszcze przed czeka mnie koncert TSA.

PS. Jak zobaczyłam te czarne oczy - pierwsza myśl : demony i serial Nie z tego świata.
 Wniosek : Oglądam za dużo seriali ;) Albo za dużo Supernatural :D

33 komentarze:

  1. Strasznie się cieszę, że wypad w góry się udał! I to właśnie z Nim, to musiał być dla Ciebie i dla niego wyjątkowy weekend ;) Piękne zdjęcia! I co to TSA? :)

    Cudny szablon!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj był :)
      TSA to zespół rockowy z Markiem Piekarczykiem na czele.

      A dziękować, też mi wpadł w oko - taki prosty, coś w moim guście :D

      Usuń
  2. O jeżu, jak pięknie! Ja też tam chcę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kierunek - Zakopane ;) Wakacje się zbliżają, więc szansa jest..

      Usuń
    2. Wolę góry jesienią niż latem :)

      Usuń
    3. Góry we wrześniu mają swój urok, mniej turystów, a jeśli pogoda dopiszę to jest już wybitnie :D

      Usuń
    4. Zazwyczaj dopisuje :)

      Usuń
  3. Pięknie, chciałabym i ja to kiedyś zobaczyć, bo jeszcze w górach (nie licząc Świętokrzyskich :P) nie byłam. Cieszę się, że wyjazd się udał :D I życzę żebyście tam razem z M. wracali często i za każdym razem spędzali wyjątkowe chwile :)
    convalis

    OdpowiedzUsuń
  4. Ehh, kocham góry w każdym wydaniu :)
    No i powodzenia w nauce do sesji ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, góry kocha się miłością bezgraniczną, a jak raz się wsiąknie tak koniec :D

      Dziękuję! ;)

      Usuń
  5. Nigdy w górach nie byłem. Kilka razy miałem pojechać i tyle samo razy się psuło. Nie mam do nich szczęścia. Chociaż ja to bym chciał odwiedzić Alpy albo Himalaje ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ambitne plany :D Alpy kojarzą mi się typowo z nartami i z wielkimi masywami górskimi. Tatry takie spokojniejsze i bardziej dostępne ;) przynajmniej dla mnie.

      Usuń
    2. No pewnei dlatego, że Tatry po stronie polskiej są polskie i to mnie trochę zniechęca^^

      Usuń
    3. Nie jestem fanem tego co polskie;p

      Usuń
  6. Dziękuję :)

    Góry! Muszę tam wrócić, tam jest tak pięknie! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie, jest pięknie! Choć jeszcze śnieg leży, ale wakacje niedługo i sezon się zacznie na wycieczki górskie.

      Usuń
  7. Przeżywanie z ukochanym tego czym jeszcze niedawno cieszyłaś się w samotności - bezcenne. Pięknie - i oby tak dalej.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja za górami nie przepadam, ale raczej wolę je od morza :).

    OdpowiedzUsuń
  9. Wiem coś o uzaleznieniu od seriali :D
    Zdjęcia fajne, góry uwielbiam <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Nigdy nie byłam w górach, ale chciałabym. Może kiedyś. :) Piękne widoki.
    Też jestem uzależniona od seriali, tych medycznych^^
    Powodzenia podczas sesji. :) convalis

    OdpowiedzUsuń
  11. Oj podła kobieto! Przez Ciebie zatęskniłam za powietrzem! I widokami buuu

    OdpowiedzUsuń
  12. http://www.youtube.com/watch?v=mbY19554pQ4 - z tym skojarzył mi się Twój post ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. A ja chyba jestem zbyt leniwa na to całe łażenie, ale góry piękne. ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja uwielbiam piosenkę Laura Palmer Bastille:)
    W górach nigdy nie byłam, ale niedługo trzeba to zmienić;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne! Ja po górach nie chodzę, ale jestem z tych terenów, Podkarpacie, te klimaty. Zawsze ich widok mnie rozczula, a kiedy po wyjeździe wjeżdżam już na te pagórki, wiem, że jestem w domu :D

    OdpowiedzUsuń
  16. nigdy nie lubiłam chodzić po górach,ale tez toinna prespektywa powoli teraz mnie łapie - jestem mega słaba kondycyjnie (lenistwo),ale jak to sięchodziło na wycieczkach szkolnych/koloniach to co innego jak planuję wypad na spokojnie z Ukochanym, sami mozęmy decydować jak i gdzie ( bez szaleństw, po szlakach xD ). Och, rozmarzyłam się :P
    powodzenia w sesji
    uwielbiam Bastille! Słuchałaś ich płyty? Tak, te czarne oczy mnie zaskoczyły,ale Nie z tego świata, ale innymi serialami nie pogardzę :P

    OdpowiedzUsuń