wtorek, 25 lutego 2014

Nigdy się nie poddawaj! Nie ma czegoś takiego jak zakończenie, tylko nowy początek.

(c) weheartit

Poprawkowy egzamin zdany! Jestem taka szczęśliwa, udało mi się zaliczyć sesje i przyznaje na dobrych ocenach głównie 4, choć i 3.5 się zdarzyło i 4.5. Teraz mogę zacząć nowy semestr z czystą kartą, a już przerażają mnie niektóre przedmioty. Dzisiaj na psychologii edukacji poczułam się jakbym studiowała pedagogikę. Ale nie ma co narzekać, trzeba wrócić do pracy, ten tydzień to jeszcze spokój, bo zajęcia organizacyjne, ogarnianie sylabusów i tego co trzeba zrobić, a czeka mnie kilka prezentacji, raportów i prac do napisania, nie wspominając o kolokwiach. Kolejne tony tekstów do przeczytania, książki do połknięcia, masa notatek do zrobienia i pozaznaczania zakreślaczami. W skrócie kolejny ciężki semestr mnie czeka, ale skoro zdałam rozwój to mogę wszystko, więc od poniedziałku wraca mrówka, a teraz jeszcze odrobinę relaksu i kolejny odcinek "Teorii Wielkiego Podrywu". Trzymajcie się ciepło! :)

Muzyka : Imagie Dragons - On top of the world
<3

18 komentarzy:

  1. Jak ja ci zazdroszczę bo mnie czekają jeszcze poprawkowe egzaminy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ooo, przypomniałaś mi dawno nie oglądany serial :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiedziałam, że zdasz śpiewająco!!! :* I gratuluję tych czwórek. A to 3,5 - najlepsze 3.5 jakie kiedykolwiek widziałyśmy. Jestem z Ciebie dumna ♥ Dasz radę!

    OdpowiedzUsuń
  4. W takim razie gratuluję :) No i powodzenia w nowym semestrze!

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję Kochana zdanej sesji! :*
    Ja już rozpoczęłam nowy semestr i mi słabo jak widzę prowadzących i ich sylabusy z taką ilością książek, że do końca życia nie zdążę ich przeczytać ;)
    Jednakże życzę powodzenia i ściskam! :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluje wspanialych ocen ;*
    Powodzenia w tych wszystkich sylabusach i w tym ciężkim nowym semestrze, dużo wytrwalości i cierpliwości !

    OdpowiedzUsuń
  7. Cieszę się bardzo w takim razie :) Mam nadzieję że nowy semestr będzie bardzo pozytywny i będziesz miała same dobre oceny :) Trzymam kciuki :) + ah ten Dean <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluje :) przyznam, że przeraziłaś mnie trochę tą stertą książek, notatek, prezentacji, raportów... a przede mną jeszcze to wszystko...
    powodzenia w nowym semestrze :)

    OdpowiedzUsuń
  9. gratulacje! przepiękny tytuł posta. bardzo trafny!

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję zdania poprawki i ogólnie sesji :D No i Dean :3

    OdpowiedzUsuń
  11. gratuluję! nawet jak przychodzi zwątpienie, to nie możemy się poddawać :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratulacje, fajnie, że się udało ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. W takim razie gratuluję! ;)

    OdpowiedzUsuń