poniedziałek, 24 grudnia 2012

Hej ludzie, idą święta. Niech się otwierają serca.

Choinka ubrana, ciasta i pierniczki upieczone, dom przystrojony i posprzątany. Czekam tylko na jutro, na pichcenie potraw na wigilijną kolację. Na życzenia od rodziców, na łzy wzruszenia mamy, na uszka z barszczem, na karpia, na czekania do północy i rozmowę z moim kotem, na pierwszą gwiazdkę, na kolędy, na wspólne oglądanie telewizji, na siedzenie przy choince. Czekam na te niezapomniane, ulotne chwile spędzone z ukochanymi osobami. Na prezenty nie czekam, bo ich nie będzie. Ale sama obecność, wspólne celebrowanie posiłku to coś pięknego. Pachnące sianko, łamany opłatek, zniewalający zapach grzybów i smak potraw jedzonych raz do roku.
I Wam tego życzę, żeby te chwile były jedyne w swoim rodzaju, rodzinne, radosne, bo przecież Bóg się rodzi! Nasz Pan znów przychodzi nam na spotkanie, urodzony w stajence.

Wesołych Świąt!

8 komentarzy:

  1. Pięknie ujęte :)
    Wesołych ;*
    Resztę napiszę jutro wieczorem na gg :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wesołych i radosnych. Teraz już tylko czekamy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bo święta, to o wiele więcej niż prezenty (: ja też czekam, może nie aż tak, jak myślałam że będę, ale czekam, bo to czas wyjątkowy i magiczny (:
    ~Nathaline

    OdpowiedzUsuń
  4. Spełnienia najszczerszych marzeń i najgłębszych pragnień. Życzę Ci, by te święta były lepsze od poprzednich, ale gorsze od następnych. By były pełne miłości, ciepła rodzinnego, mnóstwo uśmiechu w te święta, jak i przez cały rok. Spełnienia postanowień noworocznych, no i udanej zabawy w Sylwestra. :)

    Ja jestem bardzo zadowolona z mojej choinki. Chyba pierwszy raz w życiu podoba mi się, jak wygląda. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja już zaraz właśnie jadę do rodziny, ale muszę być szczera nie czuję świąt :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Czy na prawdę czujesz tą magię świąt?

    OdpowiedzUsuń
  7. Tak, momentami ją czułam, w blasku choinkowych lampek, w uśmiech mojej mamy, przy wigilijnym stole. Te krótkie magiczne, ulotne chwile.

    OdpowiedzUsuń
  8. święta mają wyjątkową aurę tylko, jeśli otaczają nas wyjątkowi ludzie.

    OdpowiedzUsuń