środa, 12 grudnia 2012

"To jest mój Grudzień, to jest mój czas w roku"

 (c) Nathaline

Lubie wieczory, to idealny moment na odpoczynek, na zebranie myśli, podsumowanie dnia. Ostatnio nic nie robię tylko sprzątam, w końcu zbliżają się święta, trzeba zaprowadzić porządek. Szkoda tylko że zostaje z tym sama, dom jest duży i naprawdę czasami przydałaby się odrobina pomocy. Zresztą przywykłam, że liczyć mogę na siebie i tylko na siebie. Nie będę jednak marudzić, bo w końcu to też mój dom i chce mieć czysto. Boże Narodzenie, te magiczne chwile. Uwielbiam, gdy pada śnieg, ostatnio jak dziecko wgapiałam się w niebo jak powoli spadały z niego białe płatki.. Pamiętam, gdy byłam mała jak tylko sypnął pierwszy śnieg to biegło się na pole i tańczyło, wirując jak te płatki.. Piękne czasy to były, nie trzeba było wiele by się cieszyć. Nie to co teraz, kiedy rzadko widzę uśmiech na twarzy innych, swojej. Ludzie mówią że nie ma się z czego cieszyć, jak nie ma? Z tego że żyjemy, choć podobno koniec jest bliski ;) Z każdej chwili, z tego że kochamy, jesteśmy kochani. Jest tyle powodów do uśmiechu, do radości. Wystarczy tylko podnieść kąciki ust lub wrócić do chwil, które wywołują ten drobny ruch mięśni twarzy. Uśmiech nic nie kosztuje, a sprawia radość. Zróbcie kiedyś eksperyment i uśmiechajcie się do ludzi na ulicy, w autobusie, policzcie ile osó odwzajmni, zresztą poczujecie kopa energetycznego na resztę dnia.
Recepta na grudzień - uśmiech !
Muzyka

5 komentarzy:

  1. Niby tak, powinniśmy się cieszyć, że żyjemy, ale człowiek tak ma, nigdy nie wyolbrzymi szczęścia, jeśli wyolbrzymia to problemy i przeszkody w życiu. I my dwie chyba tego nie zmienimy. Ja raz próbowałam, zajęło mi to prawie trzy lata, ale sama wiesz jak to się skończyło. :)
    Świąteczny nagłówek <3
    Dobrze, że mój dom nie jest wielki, ale i tak dla jednej osoby do sprzątania wystarczający, także też liczę na siebie i opierdol jak zrobię coś źle :D A koniec tak - jeszcze parę dni ;D
    Trzymaj się ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Dokładnie tak. Uśmiech jest dobry na wszystko! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śnieg jest przepiękny, zakochuję się w Nim rok w rok. A uśmiech - niby taka zwyczajna rzecz - a potrafi działać cuda.

    OdpowiedzUsuń
  4. dziękuję za wyrażenie swojej opinii u mnie na blogu :) bardzo się cieszę, że ktoś czyta moje notki. uśmiech to podstawa by przeżyć na tym świecie bo inaczej krucho. dodaję do "czytam" u siebie na blogu :) pozdrawiam / www.freeway-of-love.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Kiedyś mówiłam, że Zima pada. A to nie zima tylko śnieg :) Chociaż jest zimno to i jest pięknie. Podobno rzadko się uśmiecham, więc spróbuję zacząć.

    OdpowiedzUsuń