poniedziałek, 14 stycznia 2013

Bo jesteś Ty

On. Moje szczęście. Recepta na ból, smutek. Z utęsknieniem czekam na te weekendy. Wczorajszy dzień był cudowny. Spacer po lesie, zaliczanie zasp, uczenie samoobrony - nawiasem mówiąc podczas nauki ciągle lądowałam w śniegu, próbując go podciąć. Wiem, że jestem nieporadna, ale na swój sposób to jest urocze. Sam tak powiedziałeś. Uwielbiam jak się śmiejesz, nawet jeśli ze mnie ;) Uwielbiam jak udajesz żabę! To jest takie komiczne. Kocham Twój dotyk, który doprowadza mnie do szaleństwa, pod którym po prostu się rozpływam. Kocham oglądać z Tobą 'Nie z tego świata', grać w karty, oglądać filmy, jeść. Kocham to ciepło bijące od Ciebie, gdy leżę wtulona w Twoje silne ramiona. Lubię, gdy mi śpiewasz 'I love you' T. Love. Uwielbiam z Tobą spać i budzić się przy Tobie. Lubię nasze leniwe popołudnia na kanapie, rozmowy z Tobą. Potrafisz tak barwie opowiadać! Mogłabym tego słuchać godzinami i ciągle nie mam dość. Uwielbiam jak mówisz "mój orzeszek'. Co Ty ze mną robisz?
Wpadłam po uszy..



19 komentarzy:

  1. ojj widzę, że jesteś zakochana po uszy;))!
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. ah miłość jest piękna <3

    nasi faceci chyba by się polubili hahah Twój udaje żabę a mój chomika hahah :D to jest takie urocze i zazwyczaj wyciąga mnie z największego dołka ! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapewne tak :D Chomika? haha :) To musi być komiczne ;) Faceci są świetnie jako antydepresant!

      Usuń
    2. po wczorajszym Hobbicie udaje jeżyka Sebastiana, którego pokochałam <3 / poprzednia notka

      Usuń
  3. Jak przyjemnie się to czytało :) Cudownie mieć takiego człowieka obok siebie. Wytrwałości, bo szczęście i miłość już jest :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię jak o nim piszesz, wtedy jesteś taka... radosna! Jak Ty go musisz kochać :) Gołąbeczki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wydzielają mi się endorfinki ;) Oj kocham, kocham :)
      A szablon udało mi się ładny dorwać i ustawić.

      Usuń
    2. Jest taki "Twój", że myślałam iż to Ty go zrobiłaś ;D

      Usuń
    3. Nie, jednak nie ;) Ja bym czegoś tak ładnego nie zrobiła :D ale są inni, trzeba korzystać z ich cudownych prac ;)

      Usuń
  5. woah ktoś tutaj kipie szczęściem! :D haha i dobrze, bardzo dobrze, może to już ten jedyny? tego ci życzę z całego serca, jak podoba mu się spn?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam nadzieje że to ten jedyny:) Bardzo mu się podoba! I mnie to cieszy :D I ja mogę wrócić do pierwszych sezonów i na nowo odkrywać uroki tego serialu;)

      Usuń
  6. Mam taki dziwny uśmiech na buzi podczas czytania tego...
    ah ta błoga miłość.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jedyny komentarz jaki mi się nasuwa to : oooooo, jak słodko ♥"
    Oby tak dalej, trzymam kciuki! =)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zostałaś nominowana do Libster Blog Awards ! Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. kurde jedyne co pomyślałam to - zazdroszczę też tak chcę <3 szczęścia i jeszcze więcej słodyczy! :)

    OdpowiedzUsuń