piątek, 18 stycznia 2013

Libster Blog Award

 Zimno, cicho, tęskno. 
***
 Libster Blog Award

Nominowała mnie

"Nominacja do LIEBSTER AWARD jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę". Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie nominujesz 11 osób ( informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował."

1. Zmierzch czy Harry Potter?
 Zdecydowanie Harry Potter. To saga do której się wraca, która uczy wielu mądrych zachować, uczy jak być przyjacielem, by mieć odwagę, by wierzyć w swoje możliwości i by walczyć. 
2. Jaki jest Twój ideał mężczyzny / kobiety
 Ideałów nie ma. Ale zwykli mi się podobać wysocy, ciemnowłosy mężczyźni ;)
3. Jakiej muzyki słuchasz? Skąd ją znasz i jaki jest Twój ulubiony zespół?
Różnej, ale głównie rocka. Skąd znam? Hm.. trafiłam przypadkiem, co mi się często zdarza. Ulubiony zespół? Linkin Park i AC/DC.
4. Jaki język obcy uwielbiasz, a jakiego nienawidzisz? Dlaczego? 
Uwielbiam francuski, choć znam tylko kilka słów, jest piękny! W końcu język miłości. 
Nienawidzę? Nie ma takiego. 
5. Jakbyś mógł kupić : miłość, szczęście, zdrowie co by to było? Odpowiedź uzasadnij. 
 Miłości nie da się kupić, nie można kogoś zmusić do kochania. Szczęście zależy od nas samych. Zdrowie - jak się dba tak się ma.  Jeśli miałabym jednak wybrać to zdrowie, bo gdy jest zdrowie to miłość i szczęście mogą trwać znaczniej dłużej.
6. Od kiedy i dlaczego blogujesz?
 Zaczęłam w gimnazjum blogiem pamietnikowym, ale za dużo osób się dowiedziało i usunęłam. Od ponad 5 lat prowadzę Truly-Charmed, tutaj jestem od niedawna. Dlaczego? Bo potrzebuje miejsca do pisania, tak dla siebie, żeby przelać myśli na papier (ekran komputera). Wyżalić się, podzielić radościami.  To taki swoisty rodzaj przyjaciela i terapii :)
7. O czym był / jest Twój pierwszy blog?
 Pamiętnikowy, głównie przeżycia w szkole i moje pierwsze zauroczenie. 
8. Srebro czy złoto? 
Srebro! Kocham srebro!
9. Jaki jest Twój pokój?
Za mały. Gdy rozłożę łóżko to nie mam się jak ruszyć :D Ale plusem jest to że mam taki ganeczek z osobnym wejściem do domu.
10. Co lubisz w swoim domu? 
Kuchnie, w której potrafię siedzieć godzinami, piec, rozmawiać przy herbacie. 
11. Co lubisz, a czego nie w moim blogu?
Co lubię - Ciebie! To w jaki sposób potrafisz przelać i ubrać swoje myśli, szczerość i serdeczność bijącą z postów. Czego nie lubię? Nie doszukałam się tego, może chciałabym żebyś pisała częściej, bo uwielbiam czytać Twoje notki! 
Moje pytania
1. Film przy którym zawsze ronisz łzy?
2. Kiedy się dowiedziałaś że Mikołaj nie istnieje?
3. Śnieg czy deszcz?
4. Mija 10 lat, jak wygląda Twoje życie?
5. Co pasjonuje Cie w blogowaniu?
6. Jaka piosenka powoduje że na Twojej twarzy pojawia się uśmiech?
7. Kim chciałaś być jak miałaś 7 lat?
8. Masz zwierzątko? Jeśli tak to jakie
9. Jakie jest Twoje popisowe danie?
10. Czy jest w szafie coś w czym nie chodzisz ale nie możesz tego wyrzucić?
11. Wierzysz w reinkarnacje? 

Nominowani :
Nathaline - http://beautiful-charmed.blogspot.com/
Koka - http://spojrzeniem.blogspot.com/
Masked - http://zielona-czaszka.blogspot.com/
Tiulowa_spódnica - http://pasiwum.blogspot.com/
Marta - http://frazesy.blogspot.com/
Katherinek - http://katherine-k.blogspot.com/
Nuit - http://lustro-mysli.blogspot.com/
Ka. - http://pierwsza-strona.blogspot.com/
Monique - http://sticking-words.blogspot.com/
Paulen - http://freeway-of-love.blogspot.com/
Vreles - http://lawendowe-uczucia.blogspot.com/

17 komentarzy:

  1. dziękuję bardzo :* nie tylko za nominację, ale również za przeczytanie mojego rozdziału <3 wybacz błąd, zaraz go naprawię, i kolejne dzięki :D za to, że mi go wskazałaś, na pewno się powtarzam, ale nie potrafię inaczej, jak kolejny raz przyznać, ile dla mnie znaczy, twoje czytanie moich rozdziałów! nie mam innego wyjścia, jak odpowiedzieć na te pytania niedługo, są świetne i będę miała z tego przyjemność :D pozdrawiam serdecznie :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciemnowłosi mężczyźni! *.* Chociaż, jak sobie tak pomyślę, to ja nie potrafię tak się określić, bo za chwilę przypomni mi się jakiś inny, który również mi się podobał :D
    Dziękuję bardzo za nominację :). Pojawi się w następnym poście :).

    OdpowiedzUsuń
  3. potrzebuje z kimś pogadać, masz czas? 44588044 moje gadu.

    OdpowiedzUsuń
  4. hmm kolejna nominacja. Zaczyna się robić ciekawie :D
    poza tym to też uwielbiam Harrego Pottera, LP i srebro! <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Również uwielbiam Linkin Park :) Dzięki za nominację ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ooo bardzo mi się spodobało: ''Szczęście zależy od nas samych''. I masz w stu procentach rację! To my jesteśmy kreatorami własnego życia, nikt inny:) Cieszę się, że nie czekasz aż samo z nieba spadnie, tylko masz świadomość, że to Ty decydujesz o swoim własnych sukcesie! Przybij pionę lubię też francuski^^ Jest piękny inny, ma on swój urok :)))
    Pozdrawiam cieplutkoo! :)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubisz srebro?:D
    ja ciągle waham się co wolę, ale chyba wszystko na raz!:D
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kocham srebro, złoto jakoś mi nie podchodzi. A srebro do wszystkiego pasuje i jest takie eleganckie.

      Usuń
  8. 1. The Notebook, druga część Transformersów... Jak w ogóle łatwo się wzruszam na filmach. :D
    2. Nie pamiętam dokładnie, ale myślę, że jakoś wcześnie. I raczej nie było to dla mnie jakieś traumatyczne przeżycie.
    3. Hm... Tutaj musiałabym się zastanowić. Ze względów estetycznych śnieg, lecz gdy miałabym podejść do tego praktycznie, to raczej deszczyk. Zwłaszcza taki letni <3
    4. Jestem obrzydliwie bogata i czytam książki w moim klimatycznym mieszkaniu na poddaszu. Kończę na maszynie drugą powieść, przy dźwiękach gramofonu. Na stoliku mam ogromny kubek parującej herbaty. I tak całymi dniami. :D
    5. Pasjonuje mnie samo pisanie. Także ta możliwość konatków z tyloma ciekawymi osobami. :)
    6. Wiele jest takich. Hm, ale na przykład: Tłoku, Jula - Nadal kocham, bo zawsze śpiewamy to z kumpelą, gdy mamy okazje spędzic trochę czasu tylko we dwie. :D
    7. Tancerką. Naprawdę byłam tym zajarana, ba, sądziłam nawet, ze mam talent. :P
    8. 2 kundelki <3
    9. Od kuchni trzymam się z daleka. Jeśli można coś spalić, to ja to spalę. :DS Ale jak już coś robię, to pancakesy :D
    10. Cała masa takich rzeczy. Nie umiem pozbywać się ciuchów, mam jakiś sentyment...
    11. Nie wierzę, ale moim zdaniem, to najciekawszy pomysł na to, co dzieje się z nami po śmierci.

    Dzięki za nominację i za odpowiedź na moje pytanka. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. The Notebook - uwielbiam ten film i lubię do niego wracać.
      Ależ proszę, to była przyjemność :)

      Usuń
  9. Wszyscy wybierają Pottera ^^
    Dzięki za nominację :) Szkoda, że nie powiadomiłaś... ale już nadrabiam ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ajć, zapomniałam! Ale dziękuje że odpowiedziałaś :)

      Usuń
  10. Harry Potter, AC/DC .. <3
    Uwielbiam! Uzaleznilam sie od Pottera.

    OdpowiedzUsuń