środa, 27 marca 2013

Babeczka



 (c) tumblr

Uroczy, słodki lokal, z cytrynową witryną nad którą widnieje napis "Babeczka". W środku na ladzie wystawione przeróżne muffinki, kruche babeczki, ciastka, ciasteczka i inne słodkości. Do tego obowiązkowo kawa lub herbata - z różnych stron świata, aby odkrywać nowe smaki. Wszędzie unosi się smakowity i słodki zapach owoców, hm.. wyczuwam mandarynki a może to poziomki? Za ladą uśmiechnięta kobieta w średnim wieku, babeczka jak się patrzy, tu i ówdzie zaokrąglona, z uśmiechem wykłada przed chwilą upieczone babeczki-motylki. Tak, bo tutaj wszystko jest pieczone na bieżąco, prawie na oczach gości. Przestronna sala wypełniona klientami. Ktoś prosi o kolejny kawałek wuzetki, ktoś zachwyca się smakiem i puszystością sernika. W kącie sali na fotelu wygodnie rozsiada się kobieta z książką, poprawia poduszkę i zagłębia się w lekturze niespiesznie delektując się zieloną herbatą i jagodową muffinką.

To był sen, ale kto powiedział że sny się nie spełniają?

37 komentarzy:

  1. Pięknie, nic tylko doprowadzić do spełnienia marzenia! Jak już otworzysz to na pewno wpadnę i spróbuję każdej Twojej pyszności <3
    A wtedy zostawię Ci wizytówkę z adresem mojej kawiarni! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieje że się uda :) Wpadaj, zawsze będziesz mile widziana :)
      A ja wpadnę do Twojej kawiarni!

      Usuń
    2. Ja też mam nadzieję, że się uda, bo grzech, żeby taki talent jak Ty się marnował! A poza tym swoje to zawsze swoje :)
      Zapraszam serdecznie, choć jeszcze jej nie mam :)

      Usuń
    3. oj tam ;) Na swoim zawsze najlepiej!
      Skorzystam z zaproszenia :D

      Usuń
  2. Nawet sobie nie wyobrażasz jakiego smaka mi teraz narobiłaś, ejj!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hah :) powinnam przeprosić, ale tego nie zrobię :P
      Nie ma jak smakowita babeczka :D

      Usuń
  3. Uwielbiam muffinki! I piec i jeść ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam w klubie muffinkomaniaków :)

      Usuń
    2. Marzę o własnej cukierni z muffinkami, takiej kolorowej i przesłodzonej totalnie :)

      Usuń
    3. Kiedyś obie będziemy takie mieć :)

      Usuń
  4. do takiej kawiarni bym mogła chodzić codziennie ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Sen snem, ale teraz to moją dietę naprawdę szlag trafi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tam, jedna muffineczka jeszcze nie zaszkodziła nikomu ;)

      Usuń
  6. Ostatnio mam fazę na grupę Bon Jovi :D

    OdpowiedzUsuń
  7. chcę odwiedzić tą kawiarnię! rewelacja, choć totalnie nie dla osób na diecie haha

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo cenię Kanta ;) Ja studiuję prawo. A ty?

    OdpowiedzUsuń
  9. Taka kolorowa, apetyczna babeczka potrafi poprawić humor ;) zjadła bym taką.

    OdpowiedzUsuń
  10. Mmm ale smaka mi narobiłaś :D Sny się spełniają, jeśli w jakiś sposób pomożemy by tak się stało :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakiś plan mi się w głowie rysuje, dofinansowania dla młodych są, jeszcze miejsce mi się przyda i uzbierać kapitał :)

      Usuń
  11. Zabraniam Ci pisać tak smacznie! Bo teraz jestem zmuszona pójść do kuchni i piec muffinki!! Ach te kalorie ;d ale warto! ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Właśnie rozpływam się w tym śnie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Też bym chciała taki sen. *.* Chcę jakiegoś takiego cudownego miejsca, do posiedzenia, jakieś kawiarni z klimatem. Brakuje mi.

    OdpowiedzUsuń
  14. Wierzę, że gdzieś na świecie musi być takie miejsce:) A jak już je znajdę, to pewnie z niego nie wyjdę ;p Zadziałałaś na moją wyobraźnię i pewnie teraz cały dzień będę myślała o tym miejscu! :)
    [convalis]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się że trafiłam celnie w Twoją wyobraźnię ;)

      Usuń
  15. Z okazji zbliżających się świąt Wielkiejnocy chciałabym złożyć wprost od serca najserdeczniejsze życzenia, zdrowych, radosnych, rodzinnych i spokojnych Świąt Wielkanocnych, spokoju ducha, wiary w ludzi, umiejętności dostrzegania piękna tego świata, wiary w siebie i we własne możliwości.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! I wzajemnie : zdrowych, spokojnych, rodzinnych Świąt:) Pełnych ciepła, smakowitych potraw i rozmów w rodzinnym gronie.

      Usuń
  16. Kiedyś otworzę własną kawiarnię...

    OdpowiedzUsuń
  17. Dziękuję za zyczenia ;)
    Wesołych Świąt ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Takie sny są przepiękne :D I można je spełnić :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie :) "możliwość spełniania marzeń sprawia że życie jest tak fascynujące"

      Usuń