sobota, 30 marca 2013

Świątecznie


Babka upieczona, orzechowiec i sernik też, jajka nafaszerowane, w domu lśni, więc pora świętować!
Do tego obowiązkowo chrzan, sałatka i pisanki.  Lubię te chwile spędzane razem w kuchni przy pieczeniu, przygotowywaniu sałatki czy faszerowaniu. Chwile z rodzicami, gdy można porozmawiać, pożartować. Kuchnia to zdecydowanie serce domu, aż miło jutro będzie zasiąść razem do śniadania, do którego każdy z domowników dorzucił coś od siebie, cząstkę swojej pracy.

Koszyk na zdjęciu robiony przez M, pisanki mojego autorstwa, ozdobiony przez moją Mamę, a chrzan ukopany z ogródka przez Tatę. Wspólna praca. A bałagan zrobiony przez wszystkich :)

Kochani, życzę Wam zdrowych, spokojnych i rodzinnych Świąt. Odpocznijcie, nabierzcie sił, nacieszcie się chwilami z bliskimi, posmakujcie tych smakowitości i nie martwcie się o figurę - zrzuci się! Żeby w Waszych sercach zagościła wiosenna radość, uśmiech na twarzy. Wesołych Świąt!

30 komentarzy:

  1. Tak, kuchnia jest najważniejsza dla nas obu. Każda z nas ma już przecież jej projekt w głowie :) Ja też uważam, że to serce domu, uwielbiam spędzać czas w kuchni, piec, gotować, ba, nawet sprzątać! Dzisiaj tak robiłam sobie sernik, mama coś tam innego, tata siedział i dotrzymywał nam towarzystwa, to naprawdę fajne spędzić czas z rodziną w czasie przygotowań do świąt :)

    Dziękuję, nawzajem, wiesz czego Ci życzę :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, wspólne przygotowania to jest to co scala rodzinę :)

      Usuń
  2. Orzechowiec - mmm, podziel się ze mną ;D
    A chrzan to jedna z najlepszych rzeczy, jakie można kupić w słoiczkach :D
    No i życzę ci oczywiście wspaniałego czasu i tego, żebyś spędziła go z bliskimi. I może wyniosła z tego coś więcej niż jedzenie :) W takim czasie jakoś zbiera mi sie na przemyślenia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chętnie się podzielę, cała blacha jest ;)
      Oj tak, chrzan smakuje wyśmienicie, ale dla mnie tylko w Wielkanoc.
      Dziękuję, oj na pewno oprócz jedzenia będzie wiele ciekawych rozmów! ;)

      Usuń
  3. Kuchnia to najlepsze pomieszczenie w domu! Nie ma to jak kawa w kuchni z mamą ;)

    Życzę Ci, żeby te słodkości nie poszły Ci w boczki, a w piersi!;D i duuuuuuuuuuuuużo uśmiechu!:*

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaki fajny koszyk! ;D Unikat normalnie ;D
    Również wszystkiego najlepszego, kochana ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Robiony ręcznie, więc jedyny w swoim rodzaju ;)
      Dziękuję! :*

      Usuń
    2. Tak, mój chłopak sam go zrobił :)

      Usuń
    3. Ma talent :)
      Jak tu się inaczej zrobiło :)

      Usuń
  5. Wesołego Alleluja! :)

    A koszyczek oryginalny :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Informuję, że adres bloga freeway-of-love uległ zmianie na www.thepaulen.blogspot.com . Więc jeśli posiadałeś/aś mnie w linkach proszę, ni zapomnij o zaktualizowaniu adresu bloga. Pozdrawiam ciepło, Paulen.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wesołych świąt, czasu spędzonego w spokoju w gronie rodzinnym. Mnóstwo uśmiechu, szczęścia i radości. No i oczywiście jutro mokrego (albo śnieżnego) dyngusa :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja sernik dopiero piekę, żeby był świeżutki jak przyjedzie jutro rodzinka z Niemiec :).
    wesołych, zdrowych i duużo uśmiechu ;*

    OdpowiedzUsuń
  9. Boże Narodzenie ledwo co czułam...a Wielkanoc to już kompletnie nic, do tego ta pogoda :/ śliczny koszyczek! cieszę się, że tyle przyjemności, chociaż tobie sprawiają te święta :-) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pogoda dobija totalnie. Dziękuję ;) W sumie sprawiają, jakoś czuję to, tą atmosferę, klimat.
      Również pozdrawiam!

      Usuń
  10. Tak, od Października jestem studentką prawa, dlaczego prawo, dlatego że ten kierunek jest mi najbliższy, od wielu lat interesuje się historią oraz polityką, które mają związek z prawem, po prostu kocham to co studiuje, jeżeli studiuje się coś co się kocham to jest to przejezdnością a nie trudnością. Generalnie nie jest to łatwy kierunek, ale dla tych, którzy się tym interesują nie jest trudny, owszem dużo trzeba się wykuć terminologi prawniczej, łacińskich paremi itp, ale prawo nie polega tylko na wykuciu przepisów, trzeba się orientować w całej sieci tych przepisów połączonych ze sobą. Z reszto w każdym kierunku przedmioty mają ze sobą wiele wspólnego. I aby znać dobrze jeden trzeba znać II i III z nim powiązany ;) Dala mnie osobiście uczenie się to odkrywanie kolejnych części ;)funkcjonowania naszego państwa ;) wiedza jak by nie było przyda się bo, ignorantia iuris nocet ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Koszyk obfity mój domowy jest chyba w wersji mini ;) mam cichą nadzieje że zaprosić mnie na kolacje ;)oczywiście na jedzenie tych sakołyków ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, zapraszam ;) Smakołyków jest pod dostatkiem ;)

      Usuń
  12. Robilas sama chrzan? Nienawidze tego xd Ja w moim domu jestem od ciast i deserow ^^ To moge robic ;)
    circus-owl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Kuchnia mmmm, mogłabym godzinami o tym rozmawiać :)
    Hahahah uśmiałam się z tym bałaganem :D Tak jak i u mnie w domku hihi ^^

    OdpowiedzUsuń
  14. Oj ja nie wiem czy to wszystko się zrzuci :D Dzień i noc trzeba by było trenować :D
    Widzę, że u ciebie miłe święta :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Święta, święta i po świętach ... :)

    OdpowiedzUsuń