czwartek, 11 kwietnia 2013

Zauważasz, że byłeś szczęśliwy tylko wtedy, gdy ogarnia cię smutek

Za nominację dziękuję
Zasady są następujące:
Po pierwsze: Wyróżnij 5 blogów (nie można wyróżnić osoby, od której dostało się wyróżnienie).
Po drugie : Poinformuj osoby wyróżnione o wyróżnieniu.
Po trzecie: Umieść wyróżnienie na swoim blogu.
Po czwarte: Podziękuj za wyróżnienie.
Po piąte: Opisz siebie w 3 słowach
Nominuję:  Mańkę



Do zabawy nominowała mnie , za co bardzo dziękuję.
Zabawa polega na tym, że trzeba wybrać pięć blogów, które darzy się jakimś sentymentem.

altruistycznie - blog, którzy poznałam jeszcze na onecie. Zaciekawiły mnie ciekawe refleksje, do tego sama autorka jest przesympatyczną osobą, z którą udało mi się złapać bliższy kontakt :) Blog w którym jest wszystko, i refleksja i nutka własnego życia i zdjęcia, ale nie ma przesytu, wszystko jest podane w świetnych proporcjach. Blog zdecydowanie godny polecenia!

Beautiful-charmed - moja  fascynacja do Charmed trwa nadal, dzięki opowiadaniu! Do tego Nataline zaraziła mnie swoją pasją do seriali, dzięki niej oglądam tak wspaniałe seriale jak Supernatural czy The Following. Ciekawy, inny pomysł na pokazanie magii w przyszłości. Opowiadanie się świetnie czyta, postacie są wielowymiarowe i nieoczywiste, to wszystko okraszone wspaniałą grafiką!

kruchescianyszczescia - lubię ten blog, bo jest inny. Autorka dba o każde słowo, nasyca emocjami, przekazując maksimum treści w minimum słów. Można się zakochać w tym stylu :)

spojrzeniem - autorka porusza niełatwe tematy, pokazuje nam swoje spojrzenie, na wiele spraw. Do tego jest empatyczna, cudowną osoba, którą podziwiam. Mądrze i na temat.

I tutaj miałam problem bo właściwie mam dwa blogi, które zaslugują na miarę 'top'

kalkulacjezycia - autorka piszę dużo i piszę w przystępny sposób, piszę o swoim życiu, o pasji i tak dojrzale, w tak młodym wieku! Autorka się nie poddaje, mimo niepowodzeń, patrzy na wszystko z różnych punktów widzenia, analizuje. Wiele przemyśleć i ta szczerość i prostolinijność z nich płynąca - naprawdę warto!

sticking-words - uwielbiam czytać ten blog, jest przepełniony miłością,cudownie się to czyta! Można się na chwilkę oderwać od szarej rzeczywistości i spojrzeć na świat oczami autorki.

Nominuję wszystkich wyżej wymienionych.
***
(c) tumblr

Wiosnę powoli widać, co mnie cieszy, bo zaczynam dostrzegać u siebie objawy depresji. Z M jest lepiej, ostatnio stwierdził że paradoksalnie jeszcze przed nikim się tak nie otworzył. Potrzebuje czasu chłopak, a ja postaram się mu go dać i nie naciskać. Stwierdziłam, że za dużo wymagam od innych, a za mało od siebie. Pora to zmienić, wziąć się za siebie, o dziwo z nauką nie mam problemów, bo uczę się i sprawia mi to przyjemność. Mam porównanie z zeszłym rokiem, kiedy

22 komentarze:

  1. Dziękuje kochana za to docenienie :* Jest mi niezmiernie miło.

    PS. Wymieniałam już dawno swoje top 5. Chociaż nie lubię swoich upodobań skracać do pięciu blogów ;)
    Całuje i ściskam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ależ proszę :) Uważam że zasłużyłaś :)

      Również całują i ściskam!

      Usuń
  2. O kurde, a ja tu jestem ;3 Dziękuję bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojej, dziękuję bardzo, całkiem się tego nie spodziewałam. Taaakie miłe słowa :* Pobawię się w to w następnym poście, jeszcze raz dziękuję :)

    Dzisiaj też jestem pełna energii, uśmiechu i tak dalej. Taki słoneczny dzień dzisiaj, a w przyszłym tygodniu wszyscy mówią o 20 stopniach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę :) Same szczere słowa.

      20 stopni? W końcu :) Słoneczko dobrze działa na człowieka, brakowało mi go.

      Usuń
    2. :)

      Dokładnie taka, sama myśl o nim, że zaraz niedługo będzie, sprawia, że od razu mam więcej energii i motywacji do wszystkiego. Ale, jak na razie deszczowo :c

      Usuń
  4. słuchać to i ja lubię :>
    wiosna, wiosna! już nawet cieplej jest :D może w końcu przyjdzie? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widać już ją, więc jest w trakcie przeprowadzki do Polski :D
      Może jej nam nikt nie podbierze? ;)

      Usuń
  5. Aaaaaaaaa! jak miło ;D Dziękuję ;*
    ja już kiedyś się bawiłam w top 5 więc nie skorzystam z nominacji niestety.

    Wiosna, no właśnie. Słońce, temperatura na plusie i od razu żyje się lepiej ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ależ dużo się tych wszystkich TAGów narobiło... aż już się nawet nie chce na to patrzeć ;D Taaa... jeśli brakuje słońca, to o depresję jest naprawdę łatwo. Ja nie wiem, co to będzie, jak w ogóle wiosna zniknie... bo za parę lat ma tak właśnie być.

    OdpowiedzUsuń
  7. Zgadzam się z Martą - dużo tagów ostatnio na blogach :)
    Słońce się wyłania, więc i humor się poprawia :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Tak, moje serce należny do IUS ;) Dziękuje, wiara jest potężna jeżeli sama uwierzę w siebie i wy uwierzycie we mnie to uda mi się tego dokonać.

    OdpowiedzUsuń
  9. Oh, faceci ... :) Ci to zawsze mają z czyms problem, a twierdza, że ich nie mają :D blogi które wyróżniłaś znam. I myśle, że to dobry wybór :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuję ci bardzo! aż nie wiem co tu napisać, bo chyba mogłabym cię jedynie uścisnąć za takie wspaniałe słowa! :* cieszę się, że poznałaś spn i the following, i że podzielasz moją sympatię do tych seriali :D co do opowiadania, wiesz dobrze, to jest dla mnie niezwykła radość pisać dla osób takich jak ty, a jak się jeszcze podoba to już w ogóle niesamowicie! tak nasze charmed nadal istnieje ♥ pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  11. dziękuję za nominację, prawdopodobnie coś naskrobię u siebie :D i dzięki za podrzucenie kilku nazw ciekawych blogów:)) zainteresował mnie opis "kruchescianyszczescia" ...

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo dziękuję za nominację, ale niedawno odpowiadałam na to i stwierdziłam, że dobrze by było się pohamować z tymi nagrodami :D Niemniej bardzo mi miło :D
    A o kalkulacjach życia mam takie samo zdanie, Masked jest niesamowicie utalentowana :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Dziękuję za nominację! :)
    Też czuję wszechogarniającą apatię i mam nadzieję, że słońce się pojawi.

    OdpowiedzUsuń
  14. A z takimi cechami bardzo na psychologa się nadasz :) Cieszę się, że z M. jest lepiej.
    Ja czasem tak się zapędzę, że potem pukam się w głowę. Jak tak dużo mogę wymagać od innych, skoro sama nie jestem idealna... A gdy już ustalę sobie, że idealna nie jestem to od razu łatwiej mi się żyje i nawet nie wiem skąd to się bierze :)
    [convalis]

    OdpowiedzUsuń
  15. Dziękuję za nominację, już się pojawiła odpowiedź na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  16. psychologia to ciekawy kierunek, gdyby nie ta biologia to może na poważnie bym o niej myślała xD
    wszyscy się cieszą,że wiosna idzie :)
    nie wiem co to za chłopak,ale cieszę się,że się otwiera przed Tobą.

    OdpowiedzUsuń
  17. Zgadzam się to naprawdę ciekawy kierunek, ja u mnie też mam psychologię taką bardziej wyczuloną na sąd i policje, psychopatów i socjopatów ale też jest mega ciekawa, nawet seryjni mordercy z punktu widzenia psychiki i mechanizmów jakie wyzwalają u nich te reakcje są ciekawi, nawet bardzo. Szkoda że mam tylko taką okrojoną wersję psychologi.
    Animacja z piosenki która ostatni zawładnęła mną doszczętnie ;))

    OdpowiedzUsuń