niedziela, 30 czerwca 2013

" Poznam Cię z miłością symetryczno-liryczną i niekoniecznie czystą"

(c) tumblr

Lubię te chwile, gdy leże wtulona w Ciebie, wdychając boskie perfumy (które nawiasem mówiąc wybierałam), słuchając bicia Twojego serca. Chwile, gdy nic mi do szczęścia więcej nie potrzeba.
Ten tydzień był cudowny, mogłam Cię mieć co drugi dzień, bo pracowałeś niedaleko. A to wpadłeś na kawę, a to z bratem, a to piątek miałeś wolny i stanąłeś przed drzwiami z różyczką. Moja mama nazywa nas 'małżeństwem z 20 letnim stażem' bo ciągle siedzimy w domu. Ale ja to lubię! Bo mam okazję Cię słuchać, wyciągać z Ciebie informacje i coraz lepiej mi to wychodzi. Potrafisz się otworzyć, albo ja nabieram wprawy w zadawaniu trudnych pytań i nie odpuszczaniu. Lubię łaskotanie, choć i tak zawsze wygrywasz i ja płacze ze śmiechu. Lubię Cię denerwować i drażnić, ostatnio się nie czaję i potrafię być wredna. W końcu mam dobry wzór. Ale i tak mnie rozwaliłeś nazywając (uwaga!) swoją pupunią.. Nie mogę z tym facetem! Jak mało kto potrafi sprawić że leże i płacze ze śmiechu przez 10 minut.

W końcu mam wyniki! Etyka zdana na 4, a poznawcza na 4,5. Oficjalnie mam wakacje do października.
Pracy brak nadal. Skupiam się na pomocy w domu : obieraniu czereśni, drylowaniu i gotowaniu. Zrobiłam porządek z notatkami, w szafie też zaczynam wielkie letnie sprzątanie. Czeka mnie wizyta w empiku po prezent dla przyjaciółki i w bibliotece, bo czuję głód czytania!

Dzisiaj naszła mnie ochota na babeczki z borówkami i po pół godzinie były na stole - pachnące, zarumienione, smakowite!

Zafiksowałam się ostatnio na serialu 'Hannibal'. Jest po prostu nieziemski. Mało jaki serial robi na mnie takie wrażenie, po prostu oglądałam z wypiekami na twarzy. Aktorstwo jest po prostu mistrzowskie, a tytułowy Hannibal powala, jest inteligenty, przebiegły, perfekcyjny. Ten głos, ten wygląd! Dla mnie 'badanie' psychopatów i osób takich jak Graham byłoby fascynujące. Psychopatologio - coraz bardziej mnie do ciebie ciągnie.

54 komentarze:

  1. Gratuluję wakacji i tej drugiej połówki obok;))

    OdpowiedzUsuń
  2. Słyszałam o tym serialu i może zacznę go oglądać, skoro jest taki dobry ;3 W końcu mam na to całe dwa miesiące ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie! Dokładnie, masz na to duużo czasu :)

      Usuń
  3. Jak ja lubię takie wpisy ;) Cieszę się Twoim szczęściem i jestem z Ciebie dumna, bo wiem jak bardzo przykładałaś się do nauki i w pełni na to zasłużyłaś :) M. to jest facet, rozbrajają mnie Twoje opowieści o nim ;) Fajnie, że go masz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Potrafi rozbroić człowieka hah i można opowiadać historyjki o nim :D

      Usuń
  4. Miło to słyszeć kochanie ;))

    OdpowiedzUsuń
  5. Chciałabym mieć z kim posiedzieć tak w domu, połaskotać i dostać różyczkę. ;)
    A ja właśnie od jutra sezonową zaczynam. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Doczekasz się! Jestem tego pewna.
      Oo to gratuluję pracy i życzę powodzenia :D

      Usuń
  6. Witam Pannę Sylwie :D to ja ten no Paulen :D dawwwno mnie nie było w blogosferze - wiem ^^ miłości tylko pozazdrościć, a co do serialu - zawsze przy nim się usypiam ^^ oglądasz na necie czy na AXN? / dodaje do czytanych

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam! Jak miło Cię znów widzieć :)
      Na necie, niestety nie mam AXN.

      Usuń
  7. och Hannibal to jest świetny serial, ja uwielbiam Willa on to taki puppy jest, nic tylko go przytulić i pocieszyć <3 kiedy notka na truly-charmed? stęskniłam się trochę za tobą, ale cieszę się że u ciebie tak dobrze <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, tylko przytulić, taki zagubiony, potrzeba mu kogoś kto go pocieszy :d
      Postaram się ogarnąć i w końcu napisać. ;)
      Teraz będę już częściej :D

      Usuń
  8. Pięknie się czyta opisy takiego uczucia :) Tylko pozazdrościć. :) Gratuluję, no i życzę powodzenia w szukaniu pracy, mam nadzieję, że się uda :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zazdroszczę drugiej połówki, to cudowne mieć w życiu kogoś takiego. :) Gratuluje zaliczenia i udanych wakacji! :) convalis

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, jest to coś niesamowitego, choć nie zawsze jest kolorowo.
      Dziękuję i nawzajem!

      Usuń
  10. Jak przyjemnie czyta się takie słowa :)
    Gratuluję zdanych egzaminów i zazdroszczę wakacji do października :)
    Głód czytania dopadł i mnie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Hah! Czyli nie jestem sama! Biblioteko : jestem blisko :D

      Usuń
    2. Ja już jestem przerażona ilością książek, którą chcę przeczytać, a ilością czasu wakacji.

      Usuń
  11. Odpowiedzi
    1. :)

      U Ciebie też tak praży?

      Usuń
    2. Prażyło, teraz jest już względnie, choć pewnie nie na długo i znów będzie smażing :D

      Usuń
  12. I niech mi nigdy nikt więcej nie wmawia, że miłość nie istnieje. Cieszę się Twoim szczęściem :)

    A Hannibale mają swój urok ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie warto w to wierzyć, bo miłość istnieje :)
      Dziękuję :)
      Oj mają, potrafią zauroczyć.

      Usuń
    2. Wiem, że istnieje, sama jej doświadczam i jest najpiękniejszą rzeczą na świecie :)
      Myślałam, by narysować Hannibala Lectera - ma zabójczo psychopatyczne rysy twarzy, moze wyjść z tego coś ciekawego :D

      Usuń
    3. :)
      Oo bardzo dobry pomysł! Chętnie zobaczę taki rysunek, bo sama za grosz do tego nie mam talentu. Nawet porządnie kota narysować nie umiem :D

      Usuń
  13. Oj dziękuję :*
    Ależ nie ma za co dziękować!

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja niestety nie mam wolnego września. No ale cóż, jakoś to będzie. :) Gratuluję zdania wszystkich egzaminów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy ma prawo do drugiego terminu. A teraz relaksuj się, bo masz wakacje. Najgorzej jest się już teraz skupiać na poprawce we wrześniu, wiem co mówię bo sama ją miałam w zeszłym roku.
      Dziękuję!

      Usuń
  15. Dziwie się że dopiero teraz odkryłam twojego bloga, jest cudowny :) I ten szablon, ah!

    Hannibal to ósmy cud świata, zdania nie zmienię.

    OdpowiedzUsuń
  16. Więc miłych wakacji! :D Siedzenie w domu ma swoje plusy, trzeba to powiedzieć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje i wzajemnie :)
      Ma, ale i tak planuje gdzieś wyjechać.

      Usuń
  17. Wyniki bardzo ładne, gratuluję! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. miłość, miłość, miłość :) podoba mi się to ^^


    kurcze, ja jeszcze nie mam wakacji ... zresztą nawet jak już będę miała 'wolne' to prawdopodobnie pójdę gdzieś do pracy, a po pracy będę się uczyć na poprawki wrześniowe ;//

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miłość musi być :D

      Praca dobra rzecz, też mi się marzy (haha :d praca mi się marzy, chyba się uderzyłam w głowę).
      Będę mocno trzymać kciuki za Ciebie!

      Usuń
  19. Zdecydowanie jestem dumna z tych pięciu lat ;)))))

    OdpowiedzUsuń
  20. " Lubię te chwile, gdy leże wtulona w Ciebie, wdychając boskie perfumy (które nawiasem mówiąc wybierałam), słuchając bicia Twojego serca. Chwile, gdy nic mi do szczęścia więcej nie potrzeba. "

    A kto by nie lubił takich chwil? :) Są genialne... <3

    OdpowiedzUsuń
  21. Chętnie zaczęłabym oglądać "Hannibala", bo po Twoich słowach mnie bardzo zaciekawił, gdybym już nie oglądała "Gry o Tron", "Dextera" i "Californication" w tym samym czasie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hah :D Nie ma jak oglądać kilka seriali na raz :D

      Usuń
  22. Zazdroszczę tak dobrego kontaktu z facetem :)
    Mam nadzieję, że zawsze będziesz taka szczęśliwa. ;]

    Zaciekawił mnie ten serial. Może się za niego zabiorę? Trzeba czymś wypełnić czas, bo ostatnio nudzę się jak mops ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Raz jest lepiej, raz gorzej, ale ostatnio jest lepiej :)
      Dziękuję! Też mam taką nadzieje :D

      A to pewnie, zabieraj się, sporo ciekawych seriali tylko czeka na okrycie!

      Usuń
  23. Zazdroszczę Ci, że masz kogoś takiego :) tak samo wakacji do października.. ostatnio ciągle czegoś zazdroszczę, no ale czasami tak bywa :D Ja też miałam ogromną ochotę na babeczki i wczoraj zrobiłam sobie muffinki :) Za Hannibalem nie przepadam ale moi rodzice mają obsesję na punkcie tego filmu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zazdrość czasami jest potrzebna, potrafi zmotywować i dać kopa do działania.
      Muffinki, ajć kocham <3
      Hah! Ja wciąż filmu nie obmierzam, nie wiem na co czekam..

      Usuń
  24. Też lubię siedzieć z lubym, nawet w domu, powygłupiać się... Zresztą, sama wiesz, jak jest fajnie :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Dobrze, że jesteś szczęśliwa i masz kogoś, z kim tym szczęściem możesz się dzielić.

    OdpowiedzUsuń