niedziela, 7 lipca 2013

A true friend is the only person who never gets tired of listening to your own pointless drama over and over again.


 (c) tumbrl

Wieczorne spacery, długie rozmowy, niezapomniany smak 'kradzionych' wiśni, wspólne wygłupianie się, masa zdjęć i kilka filmików. Niewymuszone przebywanie z drugą osobą, która zna cię od tylu lat, a ty znasz ją odkąd pamiętasz. Wspólne piwo, winko. Jak bumerang wróciły dawne czasy, dobre czasy. Jest blisko, dzieli nas tylko kilometr. I spotykamy się co drugi dzień, odkrywamy uroki naszej wsi i okolicy, korzystamy z pogody, prowadzimy niekończony się rozmowy o wszystkim. Czuję się dziwnie gdy nie towarzyszy mi ten zaraźliwy śmiech, przywykłam, wsiąkłam. To będzie nasze lato!

Jutro jedziemy! Spontaniczna decyzja, cel : Wrocław, Łódź, Poznań - a co w międzyczasie wyjdzie to się zobaczy. Ruszamy na podbój, bez facetów, nastawione na zwiedzanie i chwile spędzone tylko we dwie. W końcu mamy czas dla siebie, nie dzieli nas 100 km, możemy szaleć!

To ktoś więcej niż przyjaciółka, to siostra, której nigdy nie miałam.


 
Slodki prezent na wczorajsze urodziny - teraz obie mamy 21 lat :)
Miały wyjść ufoludki, ale nie mogłam dostać zielonego barwnika, więc wyszła wariacja na temat
ufoludków.

17 komentarzy:

  1. Okropnie zazdroszczę Ci takiej osoby, cóż, baw się dobrze! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Jest ze mną od zawsze, choć czasami jest to taka przyjaźń na odległość, grunt że w końcu udaje nam się znaleźć czas dla siebie.

      Usuń
  2. Taka osoba to zdecydowanie skarb.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne są takie wakacje. Dobrze, że jesteście obie i że możecie znaleźć czas dla siebie i formę spędzania czasu. :) Taka wycieczka ekstra! Szczególnie ucieszyłam się, jak zobaczyłam Poznań, w końcu to moje miasto :D.

    OdpowiedzUsuń
  4. No to wszystkiego najlepszego z okazji urodzin ^^
    cudownie jest mieć kogoś takiego, z kim można budować takie wspomnienia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna sprawa, mieć kogoś takiego blisko. a na wyjeździe: bawcie się dobrze! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie jest mieć kogoś takiego! Życzę wam miłej zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dobrze mieć taką osobę. Na chwilę obecną nie mam przyjaciółki, uważam że liczy się tylko ta prawdziwa przyjaźń, a moja przyjaciółka okazała się być zupełnie inna niż przypuszczałam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super jest posiadać tak wspaniałą osobę. Ja też mam taką;)
    Udanej wyprawy na spontana !

    OdpowiedzUsuń
  9. Zazdroszczę. Cholera. Oddałabym wszystko za taką osobę. Udanej wyprawy w Polskę :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Ależ masz widoczki!
    A podróży zazdroszczę :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajna wycieczka. Też taką bym chciał odbyć, ale nie z przyjaciółką/przyjacielem, raczej z kimś bliższym, a tak to mogę jedynie pozazdrościć.

    OdpowiedzUsuń
  12. To cudowne, że masz taką osobę i że to doceniasz :) Miłej wyprawy!
    convalis

    OdpowiedzUsuń
  13. Mimo wszystko siostra nigdy nie bedzie przyjaciolka a przyjaciolka siostra taka jakby to bylo w prawidlowym wypadku ;) troche pomieszalam, ale mam nadzieje, ze zrozumialas :*

    OdpowiedzUsuń
  14. przyjaciółka to ktoś wspaniały <3 miłego wyjazdu życzę. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. To są właśnie , prawdziwe beztroskie wakacje, ciesze się twoim szczęściem, mam w planach kupienie takich trampek jak ty ale ciężko je znaleźć w moim mieście ;)))

    OdpowiedzUsuń