niedziela, 11 sierpnia 2013

Gdy czuję się samotna..

 (c) tumblr

Całe życie na coś czekamy, na prozaiczne rzeczy jak i na te całkiem poważne. Na kawę, na pociąg, na obiad, na wakacje, na miłość, na zrozumienie. Człowiek to bardzo cierpliwa istota, na przekór, bo wydaje się wiecznie gdzieś się spieszy, nerwowo zerkając na zegarek. A tu od dziecka rok szkolny się dłuży, ale sama myśl o wakacjach i czekanie na nie ma swój smak. Oczekiwanie na spotkanie z kimś pierwszy raz, ba na randkę! To dopiero coś, przygotowania, zastanawianie się, analizowanie tego w co się ubrać czy ułożenie sobie w głowie tematów do rozmowy.

Jednak czekanie na kogoś kto jest daleko jest chyba najgorsze. Perspektywa tego, że nie wiesz co dana osoba akurat robi, i nie chodzi tutaj o kontrole, o zwykłe czynności : czy uśmiecha się przy porannej kawie, czy zjadła śniadanie, czy dba o siebie. I wzmagająca się tęsknota, błahe rzeczy o które można się pokłócić, choć nie chcesz, ale nie dajesz już rady. Drobiazgi, które skwitowalibyście śmiechem gdybyście byli razem. Plany, których nie można wcielić w życie, bo trzeba czekać kolejne długie tygodnie czy dni.

Samotność, mimo bycia z kimś. Oglądanie filmów w pojedynkę nie smakuje tak samo, spacery tracą swój czar. Omija ich tyle chwil, które mogliby spędzić we dwoje. Mijają weekendy wypełnione pustką czterech ścian. Dobija perspektywa, że będzie tak jeszcze około roku.

Ma kogoś, a jednak kolejne wieczory spędza sama, wychodzi do kina czy na zakupy z mamą lub koleżanką. Czuje jakby wróciła do punktu wyjścia - do czasów bycia singielką - zaprzecza temu kilkanaście smsów dziennie, kilka rozmów w tygodniu i zdjęcie uśmiechniętej pary stojące na półce.

Tęskni za randkami, trzymaniem się za ręce, chodzeniem po parku.. Za kimś kto będzie przy niej.

***
Kupiłam sukienkę, mojej mamie się nie podoba, ale ostateczny głos należy do M. Sukienka z Mohito z przeceny. 
(c) mohito

Muzyka :  Hurts- Somebody to die for

63 komentarze:

  1. Sukienka jest okej, tylko raczej nie mój kolor, ale wiadomo każdy ma swoje gusta :)
    Co do tego czekania... Tak, masz rację to na ukochaną osobę jest najgorsze - zastanawiam się tylko co jest gorsze w tym przypadku - miłość odwzajemniona czy nie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie kolor też nie mój, ale postanowiłam zaryzykować i 'razić' :)

      To trudne pytanie, bo czekanie na oba rodzaje miłości jest trudne, ale jednak chyba 'lepsze' jest na odwzajemnioną.

      Usuń
  2. A mnie sukieneczka bardzo podoba! Jeśli chodzi o czekanie - ja i moja cierpliwość, daj spokój. Zamiast na coś czekam za długo, to rezygnuję. Wiem, że zgubi mnie to w życiu więc cierpliwości czas się nauczyć. A czekać na tą bliską nam osobę zawsze warto, chociaż zgodzę się, że oglądanie filmów w pojedynkę już nie ma tego smaku. U mnie zawsze kończy się rezygnacją z oglądania, zaśnięciem, oglądaniem filmu piąte przez dziesiąte.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się ;)

      Cierpliwości można się nauczyć, kwestia treningu, także wszystko przed Tobą.

      Usuń
  3. Sama wiem co znaczy funkcjonowanie na odległość. Nie czekam na chłopaka ale na tatę. Jednym z wyraźniejszych wspomnień z dzieciństwa jest noc gdy siedziałam z mamą do późna czekajac na tatę. Znam masę rodzin które funkcjonują w ten sposób od lat i to jest straszne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest, zgodzę się. Bo traci się tyle chwil, ktoś bliski nie może Ci pomóc choćby chciał, nie otrze Twoich łez, nie pogratuluje, gdy coś Ci się uda w danej chwili.. A coraz więcej ludzi wyjeżdża za pracą, albo jeździ gdzieś dalej i tyle rodzin czeka.

      Usuń
  4. Masz rację, czekanie na kogoś kto jest daleko może być trudne, ale ja mam jeszcze gorszy problem - ciągle czekam na coś, co się nigdy nie wydarzy. Liczę że kolejnego dnia obudze się zupełnie inna i wreszcie znajde sens, przyjaciół i królewicza z bajki. Liczę na cudowny scenariusz mojego życia, a przecież świat się tak nie układa i nigdy nie jest idealnie.
    A to czekanie boli.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie czekanie na cud, który się nie zdarzy.. Lepiej wziąć sprawy w swoje ręce :) A królewicz czasami przychodzi znienacka :D
      Oj tak, czekanie boli i to jest najgorsze, taki psychiczny ból, bo fizyczny to jeszcze można znieść.

      Usuń
  5. Tęsknota jest straszna, szczególnie za drugim człowiekiem, fakt. I to ciągłe myślenie, zastanawianie się, co robi, jak się ma, o czym myśli nawet. Jednak dzięki tej tęsknocie też wiemy, że naprawdę zależy nam na tej drugiej osobie. I to jest w niej piękne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, a szczególnie gdy druga osoba zrobi coś głupiego, gdy jest gdzieś daleko i zostanie nadszarpnięte zaufanie.

      Tak, wiemy że zależy, ale cena też wysoka.

      Usuń
    2. Chyba że się o tym nigdy nie dowiemy. Ale wtedy to dziwna sytuacja.

      Wysoka i trudno przez to przebrnąć.

      Usuń
    3. Lepiej jednak wiedzieć, pomimo wszystko lepsza prawda.

      Pociesza mnie myśl, że warto.

      Usuń
    4. Jasne, że tak. Życie w kłamstwie nigdy nie było dobre ani nie przynosi ze sobą nic dobrego.

      Usuń
  6. Nie lubię tego uczucia - tęsknoty, tej rozpierdalającej, tej, po której nic nie ma, tej po której nie ma ukojenia.
    A sukienka akurat jak dla mnie bardzo ładna. ;) Mojej mamie też zazwyczaj nie podobają się rzeczy, które noszę. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, to takie perfidne uczucie.

      Hah, widać większość mam ma podobne zdanie w kwestii ubioru swoich córek :D Nie raz wojny prowadziłam o to w czym ma wyjść.

      Usuń
    2. Bardzo perfidne.

      Żebyś wiedziała. Chociaż mojej mamie czasami zdarza się coś ode mnie pożyczać. Ale jeśli chodzi o sukienki to nigdy nie podobają nam się takie same. ;P

      Usuń
    3. Pożyczać? Wow, to wyższy poziom dla mnie nieosiągalny :D Widać, kwestia innego gustu.

      Usuń
    4. No bluzki możemy nosić takie same, buty od biedy też. W jej spodnie nie wejdę. ;P

      Usuń
  7. Kolor ciekawy, ale sukienka chyba nie dla mnie :)

    Tęsknota wyniszcza. Nie wyobrażam sobie związku na odległość...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy ma inny gust :)

      Powoli dzień po dniu wyniszcza, ale kochasz kogoś, więc na niego czekasz.

      Usuń
  8. Miłość na odległość jest cholernie trudna i potrzeba na prawdę ogromnej siły i miłości z obu stron by to jakoś przetrwać. Znam to z doświadczenia mojej przyjaciółki. Więc trzymam kciuki byś była silna i dała radę to przetrwać! :)
    A sukienka jest bardzo ładna :) uwielbiam Mohito :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :)

      Mohito jest cudne, tylko ceny tak mnie porażają :D

      Usuń
    2. Nie ma za co :*

      Tak, ceny są spore, ale jak są przeceny, wyprzedaże to na prawdę warto :D

      Usuń
    3. Dokładnie! Swoją kieckę upolowałam z przeceny, zapłaciłam 69,99 a kosztowała 179 ! To jest różnica :)

      Usuń
    4. No widzisz! Jak są przeceny to już całkiem inne zakupy :)
      Ja na wesele kupiłam niestety za 180zł, ale na poprawiny kupiłam za 50 z przeceny ze 100 :)
      A jakie sklepy jeszcze lubisz odwiedzać? ;p

      Usuń
    5. I to lubię właśnie :)
      No proszę, też złapałaś okazję na jedną sukienkę!

      Mój top to Empik oczywiście, ale lubię też sklepy z biżuterią typu Six i oczywiście sklepy z butami - ajć, nie mogą im się oprzeć, nawet jeśli nic nie kupuje, ale samo patrzenie :D

      Usuń
  9. Tęsknota to straszna 'kara' dla związku. Można sobie pogadać, że to umacnia relacje, ale wcale tak nie jest, bo dobija, przygnębia i zżera od środka. Przecież pary powinny spędzać czas razem, a nie osobno, na czekaniu.
    Sukienka ładna, choć trochę za poważna, ale to tylko moja opinia.
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No pewnie, bo to jest związek żeby się spotykać, być ze sobą, poznawać się, a nie czekać, patrząc jak chwile przemykają przez palce.

      Właśnie coś w moim stylu - klasyka :)

      Usuń
  10. Sukienka piękna! ;)

    A co do tego, co napisałaś, to czasem mam wrażenie, że całe moje życie to czekanie. Od czekania na pierwszą gwiazdkę, aż do czekania na autobus z moim ukochanym. Związki na odległość męczą. Ale posiadają też swoją magię. Pobudzają wyobraźnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, czekamy, na szczęście jednak to na co czekamy w końcu przychodzi lub przyjeżdża ;)

      Tak, pobudzają, wyobraźnia pracuje :)

      Usuń
    2. I dobrze, w końcu doczekasz się namacalnego szczęścia ;)

      Usuń
    3. Tak, jeszcze tylko parę dni :)

      Usuń
    4. Koniecznie daj potem posta jak było! ;)

      Usuń
    5. Znając życie napisze :D Zauważyłam że piszę albo o tęsknocie (gdy go nie ma) albo o miłości gdy jest) - monotematycznie..

      Usuń
    6. A tam! Ja jestem strasznie zadowolona z Twoich postów! I chętnie tu wracam :*

      Usuń
  11. Sukienka ładna, mam bardzo podobna też z mojito nie wiem czy nie taka sama nawet :-) ja nie wyobrażam sobie takiej przerwy. Człowiek się zmienia. Nie wyobrażam sobie rozstania z moim T. Na rok balabym się, że to się rozsypie. Ale czasem trzeba. Dlaczego wy nie jesteście teraz obok siebie? Dlaczego takie rozstanie "na kilometry" ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozstanie spowodowane pracą, teraz jest jeszcze względnie bo zjeżdża co 2-3 tygodnie na weekend, ale obawiam się zimy, którą zapewne całą spędzi 400 km ode mnie.

      Usuń
  12. Zawsze czekając na coś musimy się liczyć, że być może nie wszystko czego chcemy nadejdzie i jednocześnie trzeba się cieszyć tym co mamy teraz, nawet jeśli to nie są rzeczy o których zawsze marzyliśmy i czekaliśmy. Z czasem jednak nadejdą te dobre dni, u każdego to nastąpi, prędzej czy później. Pozostaje nam tylko dzielnie znosić przeciwności losu no i.. czekać :) + piękny szablon :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pięknie to podsumowałaś!

      Dziękuję, też mnie urzekł :)

      Usuń
  13. To czekanie jest najgorsze. I wiem, że nie chodzi o kontrolę. Rozumiem Cię. I współczuję... Dobrze, że przynajmniej macie jakikolwiek kontakt ze sobą. Choć musi Ci być strasznie ciężko

    Sukienka jest jak najbardziej odpowiednia. Skromna, prosta - takie są najlepsze :) Szalejesz z dodatkami ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kontakt musi być, inaczej bym się rozsypała.

      Dokładnie, skromnie, elegancko! :) Mam pomysł na naszyjnik z 'kolcami' czarno-srebrnymi, czarne kolczyki i jakaś bransoletka do tego. Buty klasyczne nude.

      Usuń
    2. Oj ja bez kontaktu typu rozmowa telefoniczna czy chociażby smsy, nie wytrzymałabym...

      Tak jest najlepiej. Też wolę założyć coś prostego + dodatki. Bo takie klasyczne sukienki zawsze są w modzie i będziesz mogła ją jeszcze ubrać na wiele okazji :)

      Usuń
    3. To ważne, żeby podtrzymywać ten kontakt.

      Właśnie, to przemyślany zakup, bo nie kupuje sukienki tylko na jedną okazję, tylko na wiele różnych :)

      Usuń
  14. Gdyby nie to wieczne oczekiwanie, życie straciłoby smaczek. Ech... samotności, jakaś Ty przeludniona!. Ładny szablon :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możliwe.. Choć to gorzki smaczek.

      Oj tak, zgadzam się z cytatem!

      Dziękuję :)

      Usuń
    2. Ale później staje się słodki ;)

      Usuń
    3. Bardzo słodki..

      Widać równowaga musi być :D

      Usuń
  15. Piękna sukienka, taka delikatna :)
    Czekanie czasami jest męczące, ale dzięki temu uczymy się cierpliwości która bardzo często jest przydatna do przeżycia w naszych czasach !
    pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasami mam wrażenie że jestem mistrzynią cierpliwości i powinni mi dać aureolę :D

      Usuń
  16. Przykro mi, że zawsze na niego czekasz i, że on jest tak daleko, ale jest, a jutro przyjeżdża, zobaczycie się i znów odetchniesz, będziesz mogła się przytulić i z nim pogadać ;) Wszystko na odległość jest trudne, jak wiesz mój tata jest kierowcą, widzę "małżeństwo na odległość" i bywa ciężko. Ale dasz radę ;*

    Wybacz, że dopiero teraz piszę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, w końcu będzie bliżej niż dalej i nacieszę się tymi chwilami razem :)

      Małżeństwo na odległość to dopiero musi być trudna spraw!

      Dziękuję i nie przejmuj się, ważne że jesteś :*

      Usuń
  17. Dokładnie.. Jared dobrze się trzyma :D End of All Days chyba najbardziej mi się spodobało z tej płyty. Która zresztą jest trochę inna niż ich wcześniejsze, mimo to jednak podoba mi się bo jego głos zawsze jest cudowny - polecam przesłuchanie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Niektórym niezbyt się podoba to ich nowe brzmienie, ale ja jestem zdania takiego jak ty, zmiany się przydają i bardzo fajnie im w takiej odsłonie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Sukienka jest swietna, bardzo podoba mi sie jej krój i kolor;)
    zapraszam do siebie;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Co prawda nie wiem jak wygląda takie czekanie, ale czy nie gorsze jest czekanie latami na tę osobę, a ona uparcie się nie pojawia? I nie ma nawet głupich smsów, nie ma zdjęcia na półce, nie ma NIC.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gorsze, ale wierz mi że w końcu się pojawia. Sama długo czekałam na taką osobę, ale pojawiła się.

      Usuń
  21. Takie czekanie jest trudne, ale... zawsze ma się kogoś, ma się ten cel, nawet jeśli trzeba czekać cały rok. Najgorsze jest jak się czeka na kogoś, kto może nigdy w życiu nawet nie nadejdzie :/

    OdpowiedzUsuń
  22. Jeśli jest na kogo czekać, warto... ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Sukienka ładna, taka prosta :) czekanie na kogoś jest trudne ... ale doczekanie się jest jedną z najprzyjemniejszych rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Powroty muszą być bardzo miłe i pełne emocji. :)

    OdpowiedzUsuń
  25. mnie się sukienka bardzo podoba ;)

    OdpowiedzUsuń